icon-mail icon-phone icon-facebook icon-linkedin icon-twitter icon-youtube icon-twitter icon-x.com icon-instagram close icon-close icon-arrow-down icon-plus

Meer weten? We horen je graag!

070 750 74 74
info@flink.nl

Nieuws

Boogie Christmas and a swinging New Year!

#werkenbijFlink
#gelukkignieuwjaar
#foutmaargoud

Hoewel baarden en foute kersttruien helemaal hip zijn met Kerst (toch Wouter?), hebben we besloten dit jaar de feestdagen nét even anders af te sluiten. We schudden de heupen los met een soepele 70s en 80s boogie en maken ons klaar voor The Final Countdown! Maar eerst… kijken we nog graag even terug op een jaar vol mooie opdrachten voor fijne klanten.

Boogie Christmas and a swinging New Year!

Afgelopen jaar mochten we weer een flinke lijst met nieuwe klanten verwelkomen. Zo zijn we op dit moment bezig met de nieuwe website voor Amsta, gaan we aan de slag voor OlinData, scrummen we voor PBLQ en ontwikkelden we de website voor de wereldprimeur in 3D-brillen: Yuniku. De nieuwe site voor The Green Village hebben we afgerond (… in vier dagen!) en ook het Nederlands Jeugdinstituut ging vorige maand online met een actueel overzicht van justitiële interventies. Voor Alrijne Zorggroep ontwierpen én ontwikkelden we daarnaast nog een toegankelijk en aantrekkelijk online jaarverslag. 

Strategische zet

Een sterke website begint bij een goed uitgedachte strategie. Daarom starten we het traject van een website het liefst met een strategische fase. Hierin bepalen we samen met de klant (zoals PBLQ en Amsta) de doelen van de website. Je kunt een budget tenslotte maar één keer uitgeven! Dus: Wat is je online ambitie? Wie is je doelgroep en wat beweegt hen? Waar liggen de kansen? Welke KPI’s kunnen we voor jouw project vaststellen? Een sterke strategie geeft de nodige houvast voor het daarop volgende ontwerpproces zodat we ook ‘under pressure’ de focus blijven houden op wat écht belangrijk is voor het project.

Don’t stop till you get enough

Zodra een website is opgeleverd, is het natuurlijk nog niet écht klaar. Het is bijvoorbeeld ontzettend belangrijk dat je website goed gevonden wordt en je ‘enough’ klanten krijgt. Meer (relevante) bezoekers betekent een hogere conversie en dus meer rendement. Hiervoor hebben we bij Flink een SEO aanpak ontwikkeld waarbij we starten met een goed gesprek, een stevige analyse en heel belangrijk: een nulmeting!

Don’t worry, be Appy

Een responsive website is een minimale vereiste om mobiele bezoekers bij je te houden. Daarnaast kun je er ook voor kiezen om een app te ontwikkelen voor nog meer mobiel gebruiksgemak. Door de inzet van hybrid app technologie ontwikkelen we met één en dezelfde codebase een ijzersterke app voor zowel iOS als Android devices. Veel sneller én goedkoper dan het ontwikkelen van een native app per platform! 

Ceeeeeelebrate good times!

We houden bij Flink natuurlijk van online en aanpakken. Maar, 1 keer per jaar gaan we offline en ‘Bekpekken’. Het was ook dit jaar weer een episch back-to-basic avontuur! Daarnaast hebben we de pistes onveilig gemaakt in Winterberg. Don’t stop us now! We maken overigens niet alleen lol onderling maar ook met onze klanten hebben we dit jaar veel weer plezier gemaakt. 

Flink in beweging

Daarnaast kregen we er afgelopen maand een nieuwe Flinkert bij: Projectmanager Bianca. Ook start Martin in het nieuwe jaar als front-ender, een mooie aanvulling op het technische team van Flink! Helaas nemen we ook afscheid van Jorn, die al 18 jaar tot de kern van ons team behoort. Hij waagt de sprong en gaat voor een volledige career change om meer fysiek en duurzaam bezig te zijn, wij wensen hem hier natuurlijk ontzettend veel succes bij!

Rest ons jullie nog hele fijne feestdagen te wensen en al onze klanten en relaties te bedanken voor een fantastisch jaar. We zien jullie graag volgend jaar weer! 

PS. Wil je meer foto's zien van onze epische kerstborrel? Kijk dan even op Facebook! Er staat zelfs een mannequin challenge tussen... Zó 2016!