icon-mail icon-phone icon-facebook LinkedIn icon-twitter icon-youtube icon-twitter icon-x.com icon-instagram close icon-close icon-arrow-down icon-plus

Meer weten? We horen je graag!

070 750 74 74
info@flink.nl

Nieuws

“Vanaf dag één voel ik mij als een vis in het water”

#Doncroes
#Flinkert
#werkenbijFlink

Van onze klanten Flinkfans maken. Daarvoor zet onze Online consultant Don Croes alles op alles. Sinds een half jaar mag hij zich Flinkert noemen. Hoe bevalt dat? Wat was wennen? En waarmee gaat hij in 2019 aan de slag? We vragen het hem.

Don in de kantine bij Flink

Een half jaar Flink. Daverend succes of dikke tegenvaller?

Don: “Haha, een daverend succes! Het klinkt vast als een cliché, maar toch: de tijd vloog. Dat gebeurt alleen als je het naar je zin hebt. Intensief waren afgelopen maanden wel. Flink leren kennen en kennismaken met klanten en de oplossingen die wij voor hen bedachten. Dat kost toewijding en energie. Dit is bovendien mijn eerste baanswitch in een commerciële rol. Dat is anders dan mijn eerdere baanswitches als designer en frontender. Waarom? In mijn rol bij Flink heb je na een week nog geen resultaat van je inspanningen. Je moet bedrijfs- en salesprocessen uitpluizen en het je eigen maken. Gelukkig werd mijn geduld niet al te lang op de proef gesteld. De eerste akkoorden op offerteaanvragen die via mij verliepen, zijn ondertussen binnen.”

Wat was even wennen?

“Eerlijk gezegd voelde ik mij vanaf dag één als een vis in het water. Met mijn draai vinden, had ik geen enkele moeite. De zogenaamde Bekpek droeg daar zeker aan bij. Tijdens deze jaarlijkse trip gaat heel Flink een weekend ‘offline’. In 2018 was de bestemming Vlieland en ik mocht in mijn eerste week bij Flink direct mee. Drie onvergetelijke dagen waarin ik alle Flinkerts snel leerde kennen.”

Nog meer hoogtepunten in 2018?

“De Bekpek was zeker een hoogtepunt, maar als Online consultant bij Flink aan de slag gaan was ook inhoudelijk een mijlpaal. Het was het beginpunt om mij zowel persoonlijk als professioneel verder te ontwikkelen. Hier kan ik dagelijks samenwerken met mensen waarvan ik veel kan leren. Zo kan ik nog beter worden in mijn vak. Daar ben ik best trots op.”

Op naar nog meer jaren bij Flink dus. Wat zijn je plannen?

“Eerst gaan we dit jaar fantastisch afsluiten. We zijn mooie, nieuwe klanten rijker, het aantal Flinkerts groeide en ons kantoor werd nóg toffer na de verbouwing. Daar moeten we natuurlijk even bij stilstaan. Het betekent veel goeds voor 2019 én daarna. Ik heb er zin in en sta te trappelen om ons klantportfolio uit te breiden. Het is mooi om te zien hoe tevreden klanten zijn als we een nieuwe website opleveren. Dat is ons bestaansrecht. Daarom wil ik nóg meer Flinkfans creëren.”