SnowWorld verovert de wereld. Na de overname van SnowPlanet en SkiDome in Amsterdam, Rucphen en Terneuzen staat de teller op vijf vestigingen en is het bedrijf marktleider op ski- en leisuregebied in de Benelux geworden. Met internationale ambities werd het tijd om de vertrouwde huisstijl in te ruilen voor iets nieuws.
Er werden een nieuw logo en een frisse, stoere huisstijl met een universele, sportieve uitstraling ontwikkeld. Aan internetbureau Flink de taak om de toffe nieuwe stijl van de indoor sportgigant te integreren in alle websites voor nieuwe en bestaande locaties. Supercool!
We zijn natuurlijk niet vies van een beetje hard werken of een strakke deadline. We pakten deze uitdaging dan ook met beide handen aan. De nieuwe stijl werd eerst doorgevoerd in alle vestigingen en toen konden de websites natuurlijk niet achterblijven. De hele online uitstraling is nu in lijn met de sterke nieuwe branding van SnowWorld. Het nieuwe SnowWorld.com is voorbereid op verdere expansie en klaar voor de toekomst. Als digitale partner zijn we natuurlijk enorm trots op het resultaat. Benieuwd hoe dat eruitziet ?