icon-mail icon-phone icon-facebook icon-linkedin icon-twitter icon-youtube icon-twitter icon-x.com icon-instagram close icon-close icon-arrow-down icon-plus

Meer weten? We horen je graag!

070 750 74 74
info@flink.nl

Interview

"De aanpak van Flink heeft ons heel veel gebracht"

#tevredenklant
#TheHagueBusinessAgency
#TheHagueConventionBureau

Iedere stad vindt zichzelf misschien de beste locatie voor vakanties, evenementen en zakelijke vestiging, maar Den Haag is extra bijzonder. Voor een echt Haags bureau als Flink is er weinig mooiers dan je maandenlang te mogen toeleggen op het uitlichten van je eigen stad. We begonnen met het nieuwe Denhaag.com en stoomden samen met The Hague & Partners door naar de ontwikkeling van websites voor The Hague Convention Bureau en The Hague Business Agency, die zich allebei op de zakelijke markt richten. We spreken product owners Olga Golubova en Luba Fateeva over de ontwikkeling van deze websites en de samenwerking tussen hen, The Hague & Partners, en -natuurlijk- met ons.

Olga en Luba van The Hague Convention Bureau en The Hague Business Agency

Er zijn om te beginnen een aantal verschillen tussen de drie partijen onder de The Hague & Partners-paraplu. “Het team van Denhaag.com (The Hague Marketing Bureau, red.) is groter, want zij hebben een blogstructuur, evenementen om aan te kondigen, ze hebben een persafdeling, dat soort dingen. Wij houden ons echt met de zakelijke kant bezig.” Voor The Hague Convention Bureau betekent dat het aanbieden van onafhankelijk advies aan potentiële organisatoren van zakelijke evenementen in Den Haag. The Hague Business Agency focust zich op het op de kaart zetten van de stad als plek om je bedrijf te vestigen.

De drie organisaties zijn verenigd in The Hague & Partners en streven met hun nieuwe websites hetzelfde doel na: het vergroten van hun online aanwezigheid om Den Haag beter te kunnen profileren als dé ideale bestemming, wat je doelgroep ook is. “We vonden bij The Hague Convention Bureau de persoonlijke uitstraling heel belangrijk. Een klant is een persoonlijke relatie in die branche. Je moet ze niet alleen een brochure in hun handen drukken, ze kopen een concept van een persoon en niet van een platform. Flink hielp ons om die online vertaalslag te maken. De website past bij wie we zijn. Als organisatie, maar ook als mensen.”

We beten ons vast in een strategisch traject en stelden vast dat die menselijke aanpak centraal staat. Zowel voor Flink als op de nieuwe websites is een persoonlijke uitstraling een speerpunt.
“Door de aanpak van Flink leerden we onszelf beter begrijpen. De attract, engage, convince en convert methode in combinatie met de agile scrum werkwijze heeft ons heel veel gebracht.”

Olga en Luba waren veel bij Flink om aan de nieuwe websites te werken. Zo waren de lijntjes kort en konden we snel schakelen, zonder dat persoonlijke aspect uit het oog te verliezen. “Projectmanagement is een talent van Flink. Bas is geduldig, georganiseerd en vriendelijk met veel aandacht voor detail. We hadden nog nooit met Scrum gewerkt, maar het ging zo gemakkelijk en zo snel dat het voelde alsof we op ons eigen kantoor zaten. We zijn ontzettend gelukkig met de gang van zaken.”

Benieuwd naar het verhaal achter de website van The Hague Convention Bureau?