We hebben 2017 in stijl afgesloten met een ‘Christmas Chique’-borrel. Het begon lekker culinair en eindigde in ouderwetse gekkigheid! We willen je graag kort iets vertellen over het afgelopen topjaar én ons komende Flink-jaar. En onze klanten natuurlijk bedanken voor weer een fantastische tijd. Proost op een topjaar!
We zijn ontzettend trots op het grote aantal nieuwe klanten dat we hebben mogen verwelkomen in 2017. Om een aantal te noemen: we zijn met MultiTankCard een traject gestart dat een verrassende maar hele gave wending kreeg: hier binnenkort meer over! We gaan Mijn Webwinkel helpen hun website naar een volgend niveau te brengen. En voor veel van onze nieuwe klanten hebben we een strategische fase én ontwikkeling van de website afgelopen jaar afgerond.
2017 was weer een topjaar: Haagse trots Madurodam ging live (Madurodam Events ook), TPS Groep ging voor storytelling, BOVO Haaglanden gaf inzicht in de overstap van basis- naar voortgezet onderwijs, Vroom & Van den Heuvel ging voor een impactvolle website, OlinData, Amsta en PBLQ gingen live, en voor Eer & Volharding hebben we al vijf nieuwe websites gelanceerd waaronder Ad Patres. Nét in 2018 maar absoluut ook het vermelden waard: Beurtvaartadres ging vorige week live met twee websites én een volledig op maat ontwikkelde webshop! Daarnaast hebben we veel doorontwikkeling mogen doen voor al onze bestaande klanten. Blij mee!
Het was de rode draad voor 2017: bijna al onze klanten starten het traject voor de nieuwe website met een strategische fase. Het doel is eenvoudig: scherp krijgen op welke wijze de nieuwe website een zo groot mogelijke bijdrage kan leveren aan de doelstellingen van onze klanten. De strategische voorbereiding is niet alleen interessant én leuk om samen te doorlopen, maar levert ook een beter eindresultaat op en daar doen we het voor! In enkele gevallen heeft de online strategie zelfs een positieve invloed op de gehele bedrijfsstrategie van de klant gehad!
Bij Flink houden we ook van gezelligheid én gaan we er ook graag op uit. Zo gingen we in februari op wintersport naar Winterberg en zoeften we menig keer de pistes af het dal in. In juni vertrokken we op de jaarlijkse Bekpek naar de Ardennen waar we dit keer de hoogte opzochten door te klimmen en te abseilen. We ontsnapten ook nog uit een Escape room, maakten het centrum van Den Haag onveilig met onze danspasjes en ninja-moves en gingen zelfs ouderwets bowlen. Komend jaar gaan we dit weer dunnetjes overdoen: over vijf weken staan we weer in de sneeuw én in de après-ski bar, staan er weer een groot aantal proostmomenten gepland met klanten en de Bekpek staat weer in de agenda’s voor juni. Wat een zwaar leven hebben wij…
Komende tijd zitten we overigens niet stil: we gaan volle bak aan de slag voor Omniversum, het grootste grootbeeldfilmtheater in Europa, voor het Nederlandsch Octrooibureau (NLO), het Rathenau Instituut en nog een bekende naam uit de regio die we nog nét niet kunnen noemen! Binnenkort gaat de website van de Vereniging voor de Bakkerij- en Zoetwarenindustrie live en ronden we voor MultiTankCard zelfs twee websites af. Verder zijn we druk bezig met doorontwikkeling voor onder andere FME, PBLQ en Madurodam. Leuke dingen!
Met zoveel toffe projecten in het vooruitzicht is het tijd om ons team uit te breiden: we zijn zelfs op zoek naar vier nieuwe Flinkerts! Ken jij iemand die hard werkt, alleen voor kwaliteit gaat maar ook van flauwe woordgrappen houdt? Dan horen we dat graag!
Rest ons alleen nog te zeggen: we wensen je een geweldig 2018 vol gezellige activiteiten, proostmomenten en natuurlijk veel online successen!
Groeten, Team Flink