Bij Flink houden we wel van een woordgrapje. En van de combinatie van taart met champagne. Én natuurlijk van nieuwe websites die we voor onze klanten mogen maken. De ideale mix voor de livegang van bovohaaglanden.nl!
BOVO is een initiatief van de schoolbesturen van het primair en voortgezet onderwijs uit de regio Haaglanden. Hun doel: voor ieder kind een passende middelbare school vinden. BOVO ondersteunt de scholen in het begeleiden van hun leerlingen van het primair onderwijs naar het voortgezet onderwijs.
De nieuwe website van BOVO heeft als doel de leraren van basis- en voortgezet onderwijs zo goed mogelijk te informeren over de onlangs vernieuwde BOVO-procedure. Maar ook ouders van de basisschoolverlaters zijn een belangrijke doelgroep. BOVO vroeg ons dan ook hoe ze beide doelgroepen konden aanspreken én inzicht konden geven in de gehele procedure, voorzien in actuele informatie, een overzicht van bijeenkomsten en belangrijke documenten tonen, antwoorden op veelgestelde vragen geven en natuurlijk de persoonlijke ondersteuning van de BOVO experts een plek geven. Dit hebben we voor hen vertaald in een heldere, overzichtelijke en complete website.
Het team van BOVO en Flink hebben nauw samengewerkt om de nieuwe website, met nieuwe huisstijl én volledig nieuwe content, tijdens de BOVO kick-off aan alle 450 belangstellenden te kunnen presenteren. En dat is gelukt! Twee dagen eerder ging de website in het bijzijn van het BOVO-team live, en dit vierden we natuurlijk met champagne en taart.