Nationale-Nederlanden is erg actief op sociale media. Als online partner heeft Flink al een aantal actiecampagnes ontwikkeld voor de facebookpagina. Dit keer werd Flink gevraagd om een campagne te bedenken rondom de reisverzekering van Nationale-Nederlanden. Dat werd de reiscampagne!
Voor bezoekers was het heel eenvoudig om mee te doen: kies 2 vrienden uit je facebook lijst waarmee je op reis zou willen en je maakt direct kans op een reischeque t.w.v. 2.000 euro. Een mooi bedrag voor een volledig verzorgde vakantie voor 3 personen! De actie werd simpel gepresenteerd, maar was goed doordacht. De 3 kanshebbers werden automatisch getagd. Dit verhoogde het bereik en de kans op interactie met likes, shares en comments.
De actie was erg populair en leidde binnen een maand tot meer dan 7.000 views, waarvan bijna eenderde de campagne via mobiel bezocht. Er waren bijna 700 deelnemers en 500 likes, comments en shares. Op 20 februari werd de gelukkige winnaar bekend gemaakt die nu samen met 2 vrienden de koffers kan inpakken.