Flink kreeg een hoog rapportcijfer van haar klanten. De uitkomst bevestigt ons streven om klantvriendelijk te werken en altijd voor het beste resultaat te gaan. Het onderzoek gaf inzicht in de tevredenheid van onze klanten in het algemeen, maar ook over specifieke zaken zoals onze creativiteit, betrouwbaarheid en deskundigheid.
In algemene zin gaf 93 procent van de ondervraagden aan tevreden tot zeer tevreden te zijn over onze organisatie. Tegenover 79 procent tevredenheid onder alle ondervraagden van alle bureaus samen. Op betrouwbaarheid scoorden we zelfs 100 procent tevredenheid. Een cijfer waar we trots op zijn! Ruim driekwart van de ondervraagden vindt Flink deskundig en innovatief.
Het rapportcijfer voor prijs/kwaliteit schommelde ongeveer 50:50 tussen neutraal en tevreden. Het had ons verbaasd als we hier hoger op hadden gescoord. Dat zou betekenen dat onze klanten ons aanbevelen hogere rekeningen te sturen. ;)
Natuurlijk blijft er altijd wat te verbeteren over. Hoewel de overgrote meerderheid tevreden was, was er ook 1 persoon die aangaf ontevreden te zijn over de wijze waarop wij mee hebben gedacht met zijn/haar project. Dat is een punt van aandacht! Volgend jaar willen we daar weer een 0 op scoren, dus zoek je een kritische blik of een aanvullende kijk op je strategie? Kom maar op! Wij staan op scherp.