De website van het Louwman Museum heeft een nieuwe stap naar de buitenwereld gezet! Het indrukwekkende pand aan de Leidsestraatweg in Den Haag krijgt er zo ook een bijzondere online locatie bij.
Flink heeft een responsive design ontworpen waarmee de sfeerbeleving van een bezoek aan het unieke Haagse museum ook online tot leven komt. Uiteindelijk moet de site gaan voorzien in snelle informatieverstrekking en gericht zijn op online verkoop. Niet alleen qua ontwerp, maar op alle onderdelen.
Na een succesvolle pitch eerder dit jaar kozen Louwman en Re:ason Marketing voor Flink om het concept en ontwerp van de site te mogen uitwerken. De technische ontwikkeling lag in handen van de vaste ontwikkelpartner van het museum, Fortius. Hoewel er nog hard gewerkt wordt aan de website, is de nieuwe koers al duidelijk te zien.
Het Louwman Museum stelt ’s werelds oudste privécollectie automobielen tentoon. De indrukwekkende collectie bevat ruim 230 antieke en klassieke automobielen. Verzameld sinds 1934 door 2 generaties van de familie Louwman. Iedere auto heeft een eigen verhaal.