Meer impact voor Vroom & Van den Heuvel

Nieuws

Bij een werving & selectie bureau denk je al snel aan een website waar de vacatures centraal staan. Vroom & Van den Heuvel wilde hier een stap verder in gaan: zij wilden een impactvolle website voor impactvolle matches tussen ervaren professionals en organisaties.

Flink | Vroom & Van den Heuvel

Vroom & Van den Heuvel is geen standaard werving & selectie bureau. Vanuit Den Haag richten zij zich op executive search, interim opdrachten op directieniveau en advies aan (internationale) organisaties. Naast de gebruikelijke match tussen een organisatie en de expertise van een professional kijkt Vroom & Van den Heuvel namelijk verder: hoe scoort het individu op de vier kernwaarden ‘verbindend, wendbaar, daadkrachtig en vitaal’? Welke impact wil de organisatie bereiken met de professional? 

Focus op verhalen

Gewapend met de nieuwe bedrijfsstrategie zijn we aan de slag gegaan met het uitdenken van een sterk concept voor de nieuwe website. Door een laag dieper te gaan zijn we op het idee gekomen om de vier kernwaarden niet toe te lichten in platte tekst maar om verhalen in te zetten om ze tastbaar te maken. Zo kan Vroom & Van den Heuvel op een unieke manier uitdragen wat in hun ogen de vier essentiële kwaliteiten zijn die organisaties en individuen verder helpen succesvol te zijn in een dynamische, complexe en continu veranderende wereld. Omdat bemiddelen voor Vroom & Van den Heuvel veel meer is dan een transactie is de nieuwe website ook veel meer dan een overzicht van beschikbare vacatures.

Wat Vroom & Van den Heuvel er over zegt:

“Flink bleek voor ons zoveel meer dan een bouwer van prachtige websites. Met een team van kundige, creatieve en verrassende professionals hebben ze ons als ware “partners in business” omarmd in het proces van creatie tot realisatie. Door ons letterlijk zo dicht toe te laten in dit proces ontstond er op een natuurlijke wijze wederzijds respect en begrip. Flink, een clubje van mooie, bevlogen, hardwerkende en bovenal aardige mensen. De transparantie en betrokkenheid zorgde voor constructieve discussies, maakte het traject bijzonder efficiënt en heeft uiteindelijk geresulteerd in een nieuwe website en huisstijl waar we met z’n allen super trots op kunnen zijn.“

- Paul Geusgens, Managing Director - 

Bekijk de website