icon-mail icon-phone icon-facebook icon-linkedin icon-twitter icon-youtube icon-twitter icon-x.com icon-instagram close icon-close icon-arrow-down icon-plus

Meer weten? We horen je graag!

070 750 74 74
info@flink.nl

Nieuws

Bekpek 2022: een weekend 100% offline in de natuur

#weekendjeweg
#offline
#natuur

YES! Ein-de-lijk konden we weer traditiegetrouw op Bekpek. Een weekend lang vertoeven in de natuur met z’n allen. We verbleven deze keer in Baillonville, een groenovergoten plek in de Ardennen. Omdat de laatste editie van de Bekpek in 2019 was - door toedoen van je-weet-wel - hadden we deze editie heel wat in te halen. Het vieren van maar liefst vier(!) jubilea, om maar even iets te noemen. Daarnaast hebben we een pittige hike gemaakt en vooral heul veul lol getrapt met elkaar. Ook deze Bekpek was er weer eentje voor in de boeken!

Op vrijdagmiddag vertrokken we vanaf kantoor richting ons verblijf in Baillonville. Geen hooischuur, boot of tipi deze keer, maar een villa mét zwembad – midden in de natuur. Iets minder bek to basic dan voorgaande jaren dus, maar ons hoor je niet klagen 😉 Bij aankomst werd het weekend goed afgetrapt met een uitgebreide borrel en pizza’s. Na het eten werd iedereen opgetrommeld voor een pubquiz die op hilarische wijze werd gehost door Jorry en Wouter. Zoals bij elke Bekpek kwam er later op de avond een knisperend kampvuur en pakte Paul zijn gitaar erbij om lekkere sing-alongs te spelen. We gingen niet al te laat naar bed, want we hadden onze energie hard nodig voor de activiteit op zaterdag.

Jorry en Wouter hosten de pubquiz op de Bekpek
Marshmallows roosteren in het kampvuur Bekpek 2022

De volgende ochtend ging de wekker vroeg en zodra je de woonkeuken inliep, kwam er een aangename geur je tegemoet. Onze culinaire helden Bas en Karin bakten namelijk luxe wentelteefjes van suikerbrood voor iedereen! Calorieën die we later die dag keihard konden gebruiken voor de hike. Na het ontbijt kregen we een korte introductie van Wouter die de wandeling van 16 kilometer zorgvuldig had uitgezocht. Hoppatee, iedereen wat energiereepjes en drinken mee in het rugtasje. Daar gingen we!

Wouter onze hike guide Bekpek 2022
Uitzicht vanaf een berg tijdens Bekpek 2022

De hike had veel verschillende aanzichten voor ons in petto. Van uitgestrekte grasvlaktes tot steile bospaden, hier en daar een indrukwekkende grot en kabbelende beekjes. Sereen, maar ook hard werken! Na zo’n 8 kilometer lopen was het tijd voor lunch. We vonden een mooi plekje aan een rivier en bereidden een plug & play maaltijd. Nadat iedereen een paar hotdogs achter de kiezen had en voldoende was uitgerust, werd het tijd om de route te vervolgen. Eén groepje koos ervoor om een net wat kortere route te pakken van nog 4 kilometer. Het clubje diehards gooide er nog eens 8 kilometer bovenop om de oorspronkelijk bedachte hike in z’n geheel uit te wandelen. Respect!

Wandelen door de groene heuvels van de Ardennen

Aan het einde van de middag kwam iedereen heelhuids aan bij het huis. Tijd voor een plons in het zwembad en daarna een welverdiende borrel! Ondertussen staken grillmasters Ricardo en Wouter de bbq aan en maakte Aimée met hulp van Cynthia en Mirjam een lekkere frisse bietensalade. 1,2,3 smullen maar! Na het bbq’en stond er deze avond wel iets heel bijzonders op het programma: de jubilea van Magali (5 jaar), Trea (10 jaar), Robert Jan (20 jaar) en Jorry (20 jaar). Na mooie verhalen, anekdotes en talloze herinneringen van deze langzittende Flinkerts ging de muziek aan (check onze exclusieve Bekpek-playlist op Spotify) en werd er flink gedanst. Wie liever even wilde relaxen na deze drukke dag, kon neerploffen en in gedachten verzinken bij het kampvuur.

Jubilea Magali en Robert Jan Bekpek 2022
Jubilea Trea en Jorry Bekpek 2022

Op zondagochtend werd er uitgebreid ontbeten met z’n allen. Sebastiaan en Bas bakten voor iedereen een eitje, of twee. Broodnodige kost na de feestelijke avond ervoor. En natúúrlijk moest er nog een groepsfoto komen! Daarna reden we moe maar voldaan terug naar Nederland. We kijken nu alweer uit naar de volgende Bekpek!

Flink BekPek 2022 in de Ardennen

Denk je nu 'Jeumig, wat een gezellige bende daar bij Flink!' en ben je ook nog eens thuis in het digitale wereldje? Bekijk dan eens onze vacatures, wie weet zijn we de perfecte match!