Nationale-Nederlanden is op zoek naar de mening van haar klanten. Positief of negatief, uit beide ervaringsverhalen verwacht de verzekeraar verbetermomenten te kunnen halen. Klanten mogen het bedrijf via facebook een spiegel voor houden.
In Flink vond Nationale-Nederlanden de partner om deze actie op facebook vorm te geven. Door alle volgers op een aantrekkelijke, wervende manier aan te spreken, hoopt Nationale-Nederlanden vele verhalen te mogen ontvangen. Flink heeft hiervoor speciale onderdelen binnen het beheerssysteem van Buddy Media ontworpen. Daarmee beheert en analyseert Nationale-Nederlanden haar sociale mediakanalen.
Daarnaast heeft Flink de campagne 'Oud, dat ben je zo!' ondersteund voor Nationale-Nederlanden. Op een winkelcentrum in Rotterdam konden bezoekers drie dagen lang een verouderingsfoto laten maken. Flink heeft in Facebook een tab ontwikkeld voor al deze foto's. Dit heeft binnen 2 weken een engagement opgeleverd van 560 likes en 116 reacties op 275 foto's. De foto met de meeste likes heeft een iPad mini gewonnen.