Bouwen aan een betere levenskwaliteit. Dát is de ambitie van VolkerWessels, een van oudsher familiebedrijf dat uitgroeide tot een wereldbekend en beursgenoteerd bouwconcern. Met zo'n 12.000 medewerkers, verspreid over 120 werkmaatschappijen, kan het bedrijf hele steden ontwerpen, bouwen, beheren én onderhouden. Daar hoort een stabiel en beheersbaar online platform bij. Flink realiseert dat al jaren voor het gigantisch bouwconcern.
Al sinds 2011 werken we met VolkerWessels intensief samen. Voor het online platform met meer dan 100 websites in onder meer Nederland, Engeland en Canada zijn continu optimaliseren en blijven doorontwikkelen natuurlijk een must. Toen het bouwconcern in 2017 naar de beurs ging, vroeg dat om een andere koers voor de website. De grote diversiteit van de activiteiten van VolkerWessels moest online duidelijker zichtbaar worden. Daarom ontwikkelden we een redesign.
Met het redesign pakken we niet alleen de vormgeving van de websites aan, óók de technische basis optimaliseren we door middel van het redesign grondig. Door het responsive redesign zijn de corporate website en de websites van alle werkmaatschappijen nog beter te bereiken op mobiele apparaten. Hiermee professionaliseren we de online aanwezigheid van VolkerWessels verder. Het redesign wordt momenteel uitgerold naar de corporate website én naar de websites van alle werkmaatschappijen.