SnowWorld

Grootse online skibeleving

DE VRAAG

Online aanwezigheid én conversie vergroten

Hoe nemen we websitebezoekers direct mee in de unieke sfeer en beleving van SnowWorld, vergroten we onze online aanwezigheid en zorgen we voor een stijging van de online conversie en het aantal bezoeken aan SnowWorld? Met díe vragen klopte SnowWorld bij Flink aan. Niet alleen voor de huidige skibanen in Zoetermeer en Landgraaf, maar óók om het succesvolle concept uit te rollen naar Milaan, Barcelona en Parijs.

DE OPLOSSING

Op maat gemaakte ticketflow

Na een pitch gingen we aan de slag met de strategie voor het nieuwe snowworld.com. Een op maat gemaakte en toekomstbestendige ticketflow, gericht op regionale in plaats van landelijke doelgroepen én een krachtige beeldstijl die aansluit bij de seizoenen werden de uitgangspunten. Op die manier gaat de website een cruciale rol spelen in de internationale business van SnowWorld.

HET RESULTAAT

Klaar voor de toekomst

Het nieuwe snowworld.com bouwden we in Drupal 8 en is dé plek voor het boeken van een indoor skibeleving. Bezoekers worden via verschillende websites direct naar de juiste informatie geleid: skibaan Zoetermeer, skibaan Landgraaf óf alle corporate informatie over SnowWorld. De krachtige beeldstijl van de nieuwe site geeft bezoekers een echt skigevoel. De stijl is meteen doorgevoerd in andere communicatie-uitingen. Kortom: een website die de basis vormt voor alle SnowWorld-locaties, nu én in de toekomst.

Bekijk de website
Flink is deskundig, flexibel en een fijne partner om hands-on mee samen te werken. Onze ingewikkelde, digitale infrastructuur brachten we terug naar een overzichtelijk en visueel aantrekkelijk geheel. We zijn blij met het resultaat!
- Thijs van Hasselt Senior Online Marketeer SnowWorld -