icon-mail icon-phone icon-facebook icon-linkedin icon-twitter icon-youtube icon-twitter icon-instagram close icon-close icon-arrow-down icon-plus

Meer weten? We horen je graag!

070 750 74 74
info@flink.nl

Case

Online spektakel

#beleving
#conversie
#DenHaag
Screenshot website Omniversum op tablet en smartphone
Klant

Omniversum

Expertise

strategie, concept, ux design, development

Website

Het állergrootste grootbeeldfilmtheater van de Benelux. Dat is het in Den Haag gevestigde Omniversum. Bij zo’n bijzonder filmtheater hoort natuurlijk een ronduit spectaculaire website waarbij filmbeelden centraal staan en tickets kopen snel en eenvoudig kan. Daarvoor klopte Omniversum bij Flink aan. Met veel plezier gingen we aan de slag zodat de Haagse attractie in de toekomst nóg meer bezoekers trekt. 

Screenshot website Omniversum
Screenshot website Omniversum

Online beleving

Hoe vertalen we de unieke beleving van het grootbeeldfilmtheater online door? Dat was de belangrijkste vraag die we samen met het Omniversum moesten beantwoorden vóór de bouw van de website. Bovendien moest het kopen van tickets een fluitje van een cent moeten worden voor bezoekers. Tijdens een aantal strategische sessies legden we hiervoor de basis. Het eindresultaat is een website die bezoekers direct meeneemt in de wereld van Omniversum en eenvoudig leidt naar de aankoop van tickets voor een film naar keuze.

Foto van de zaal in grootbeeldtheater Omniversum
Screenshot website Omniversum op smartphone
Screenshot website Omniversum op smartphone
Screenshot website Omniversum op smartphone

Pakkende stijl

De website bouwden we in CMS Drupal 8 en ligt uiteraard in lijn met de huisstijl van Omniversum. Overal op de website zijn filmbeelden terug te zien, bijvoorbeeld die van de indrukwekkende nieuwe film Backyard Wilderness. In deze film (her)ontdek je de natuur in je achtertuin. Ook koppelden we de aankoop van tickets aan de nieuwe ticketstraat van Omniversum en zorgden we ervoor dat deze qua styling past bij de rest van de website.